Saturday 6 December 2014

Secret Santa! - Akcja Mikołajki dla blogerek mieszkających w UK

[ENG] Hi everyone, today in Poland is a Santa’s Name Day. People buy mini presents for each other and children prepare letters to Father Christmas. Once the note is full of Christmas wishes you have to put  it  under the pillow, and then during the night Santa Claus visits your house  and replaces the letters with some sweets..  Heaven, I love it! Therefore, to keep up a polish tradition  a group of polish bloggers living in England decided to send presents to each other. It’s like a Secret Santa. You buy a gift and you receive one in return. Agreed budget was £20 per present.  Below, I would like to show the goodies I have received yesterday. I am so pleased! Thank you xxx

[PL] Dzisiaj wielki dzień - Mikołajki. I choć w Anglii tego święta sie nie obchodzi ja z wielką przyjemnością wzięłam udział w zabawie zorganizowanej przez Monię, autorkę bloga Tęczowy Domek. Reguły były proste; losujesz jedną z blogerek i szykujesz niespodziankę o wartości £20. Paczka ze świątecznymi prezentami musi dotrzeć do wybranej osoby przed 3 grudnia, a 6 grudnia, czyli w Mikołajki wszyscy otwierają prezenty i dzielą się zdjęciami na blogu. Tak wiec, ja właśnie otworzyłam swoja paczuszkę i oto co otrzymałam. Chciałam serdecznie podziękować Moni za zorganizowanie zabawy oraz Cosmetics Variations za wspaniały prezent. Buziaki

 

 

9 comments:

  1. Bardzo fajną paczuszkę dostałaś :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. To ja dziękuje za wzięcie udziału :* mam nadzieje ze jestes zadowolona i jak bedzie kolejna akcja to weźmiesz udział :) pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie, ze tak :) zabawa byla swietna, a prezenty cudwone :P)

      Delete
  3. świetna sprawa, super tam u Was

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx