Thursday 18 July 2013

Quiz, jaką figurą jesteś? The body shape Bible


Cześć Kochani, dzisiaj quiz ułatwiający zdefiniowanie Waszej figury. Ponieważ przetłumaczyłam go z jezyka angielskiego i czasem nie widziałam, jakiego wyrazu użyć, postanowiłam zostawić niektóre wyrazy w oryginalnej wersji. Takim wyrazem jest na przykład ‘sadlebags’. Proszę wpiszcie go w  google obrazy i od razu będziecie  wiedziały co to jest. Jeśli chodzi o krótką i długą talię, najlepiej zobaczyć na zdjęciach. Wrócicie do mojego posta 'Zestawienie wszystkich 12 figur'  KLIKNIJ TUTAJ, tu na przykładzie poszczególnych figur łatwo dopatrzycie się różnicy.

Udanego quizowania..:)
 
 

Spis wszystkich figur i opisów KLIKNIJ TUTAJ
 
 

14 comments:

  1. A więc jestem lizakiem albo cegłą ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lizak jest bardzo wysoki min 170cm, ma bardzo duży biust I smukle, długie nogi..xxx

      Delete
  2. Wacham się między Gruszką a Klepsydrą. Jakoś nie mogę określić swojej talii ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gruszka ma mały biust, klepsydra bardzooo duży..:)

      Delete
  3. jednak gruszka :D
    super quiz
    milego dnia
    x x x

    ReplyDelete
  4. Ja nie wiem, albo kręgiel albo klepsydra... mam 170 cm wzrostu moje wymiary to 110-75-100 ( z czego nie mam tak bardzo szerokich bioder, bardziej odstającą pupę, a ramiona są szerokości bioder. Biust mam średniej wielkości (80C) ale nie dominuje on w mojej sylwetce. Mam masywne ręce i nogi oraz szczupły tułów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyglada mi na wiolonczele (odstajaca pupa, masywne rece i nogi)..zobacz opis sylwetki , sa tam przykladowe zdjecia :)

      Delete
  5. Dalej nie wiem jaką figurą jestem... zawsze myślałam, że jestem jabłkiem bo mój brzuch według mnie wygląda na duży w stosunku do długich nóg czy szczupłych rąk, ale nie mam średniego biustu tylko duży (70K) a mój brzuch wcale nie jest większy od piersi, z resztą jaki musiałby być, żeby przerosnąć taki gabaryt biustu..
    Mam nadzwyczajnie długie nogi 84 cm przy zaledwie 162 wzrostu, talia jakaś tam jest, ale nie powiedziałabym, że dobrze widoczna (17 cm różnicy między biodrami a talią) Tyłek średni, biodra na szerokość są prawie takie same jak ramiona (2cm różnicy) Według testu z westfield niby jestem klepsydrą ale klepsydry kojarzę z bardzo wydatnych tyłków a mój taki nie jest. Talia krótka, pod względem proporcji wygląda fatalnie w duecie z nogami, które zajmują większą część mnie:) Może mogłabyś mi jakoś pomóc określić jaki typ figury mogę posiadać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. czesc kochana, a moze Ty jestes 'lizakiem'? ..dlugie nogi, biodra jak ramiona (male/drobne), duzy biust. Wieme, ze nie jestes wysoka ale jesli chodzi o proporcje to wyglada na lizaka..
      Klepsydra ma bardzo duze wciecie w talii..

      Delete
    2. prosze sprawdz opis Lizaka I Kielicha :)

      Delete
  6. Bardziej pasuje do mnie kielich, dzięki za odpowiedź:)

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx