Monday 22 July 2013

Primark Home- truskawkowa świeczka ciasteczko


Cześć kochani, nie wiem czy wiecie, ale dobrze nam znana marka Primark oprócz ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci ma w asortymencie linię Primerk Home. Poduszeczki, świeczki, ręczniki, pościel, ściereczki kuchenne, door stopy i wiele innych. Ja skusiłam się na sieczkę ciasteczko o truskawkowym zapachu.  Wygląda zjawiskowo, a wręcz przepysznie. Pachnie jeszcze lepiej, jak lody truskawkowe. Muszę przyznać, że idealnie wkomponowała się w atmosferę mojej sypialni.  Jeszcze nie zużyłam całej, ale polowa paliła się przez około trzy godziny, emanując piękny słodki zapach. Polecam serdecznie cena £1,5
Mieliście coś z Primark Home ?


 




7 comments:

  1. Nie mialam ale to malenstwo wyglada bajecznie;)))

    ReplyDelete
  2. Słodka świeczka.

    Niestety nie miałam nic z PH.

    ReplyDelete
  3. O jaka śliczna :) moja Przyjaciółka jakby zobaczyła to też zaraz musiałaby ją dopaść w swoje ręce bo ostatnio ma jakiś boom na motyw muffinkowy :)

    ReplyDelete
  4. Niestety nigdy nie miałam nic z tej firmy :( Ale świeczka przeurocza *.*

    ReplyDelete
  5. Rzadko trafiam na świeczki który pachną w czasie palenia :), ale jak będę w Uk to może się na nią skuszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapraszam do uk. moze uda mi sie zrobic male rozdanie z tymi swieczkami xxx buziaki

      Delete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx