Thursday 6 June 2013

Co nowego w sklepach? czyli neonowe szpilki z everything5pounds


Cześć Dziewczynki, pewnie pomyślicie, że jestem maniaczką, ale musiałam się tą wiadomością podzielić.
Pamiętacie, jak kilka dni temu wspomniałam o sklepie everythin5pounds (wszystko, za 5£, czyli 25 złotych) KLIKNIJ TUTAJ. Mianowicie kilka sekund temu weszłam na ich stronę i zobaczcie, co znalazłam- neonowe szpilki! Czasem się zastanawiam jak to jest możliwe, ze takie fajne, ekstrawagancje buty można kupić za 25 złotych. Co sadzicie, które najlepsze?



 
 
 
 

10 comments:

  1. Trzecie chyba najlepsze :) Kurcze świetne kolory, ja bym chyba nie dała rady sama wybrać ;-)

    ReplyDelete
  2. Strasznie mi się podobają 1 i 3;)

    ReplyDelete
  3. Poniewaz sa po 5£ to moze sie skusze na dwie pary...:)))
    dziekuje za komentarze
    ..ale te czarne tez sa super

    ReplyDelete
  4. Fajnie, ale trochę nie moje klimaty :)

    http://catchysue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. czarno-zolte :)
    nie znam tej stronki
    zaraz ja obczaje :)
    ps proponuje usunac opcje wbijania kodow z obrazkow przed dodaniem komentarza,strasznie jest to upierdliwe ;)

    ReplyDelete
  6. o kurcze, przepraszam za utrudnienia :) idziekuje za odwiedziny. Stronka podbila moje serdec :)

    ReplyDelete
  7. Rozumiem, że każdy ma inny gust, ale..te buty są tak bardzo kiczowate. Naprawdę tego nie widzicie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam sie, ze nie są to klasyczne, czarne szpilki, ale czasem jest fajnie mieć mega mocny dodatek..

      Delete
  8. o niee, dlaczego ja nie umiem na takich wysokich obcasach chodzić :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawsze mozna potrenowac w domku..:) dziekuje za odwiedziny xxx

      Delete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx