Wednesday 8 May 2013

H&M Co nowego w sklepach?

Witam wszystkich serdecznie po dłuższej przerwie, za co serdecznie przepraszam. Czas na reaktywacje bloga i coś lekkiego na początek, czyli zdjęcia z ukrycia w sklepie H&M.
Starałam się wybrać nowości i ciekawe akcesoria, ale nie zawsze miałam możliwość zrobienia zdjęcia...
Od razu powiem, ze zakochałam sie w filoletowych/ rozowych balerinkach. Wykonane są bardzo precyzyjnie, z delikatnego zamszu, a do tego  ten magiczny kolor..Muszę je mieć ;)

 






 

















 


 

 



 
 
 


4 comments:

  1. Chyba nie ogarniam tych trendów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..heheh dziękuję za wpis.
      Wydaje mi się, ze przy tak wielkiej konkurencji znane marki chcą zwrócić na siebie uwagę poprzez szokujące kolory, niekonwencjonalne fasony i trendy. I tak w pogodni za klientem, wpadają w wir trendów promując ‘przebrania’, a nie ubrania..:(
      Muszę przyznać, ze osobiscie preferuję klasyczny styl, ale fioletowe balerinki chętnie bym kupiła..;)

      Delete
  2. osobiście bardzo lubię zieleń, ale moro to już nie moja bajka...lubię zdecydowane kolory, ale np. te balerinki ala panterka i mieszaniny kolorów to stanowczo nie mój styl...są sezony że człowiek by ze sklepów nie wychodził, a są takie że nawet jednej rzeczy się nie wybierze pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :)
Thank you for all your comments :) xxx